Wednesday, June 17, 2009

Madulia (Ubat Batuk)

madulia-v2.PNG

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 10
Sabah & Sarawak: RM

Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM 8
Sabah & Sarawak: RM

Nilai Mata (NM): 2

========================================

Panduan/Petua Tulisan Tn Haji Ismail, Pengarah Urusan HPA Berkaitan Madulia

Madulia sudah berada di pasaran

Madu lebah boleh dijadikan ubat batuk jika di campurkan dengan halia merah, cengkih dan kulit kayu manis. Kini HPA mengeluarkan produk ubat batuk kesihatan tanpa bahan kimia yang dinamakan MADULIA. Daripada testimoni awal yang saya terima menunjukan produk ini InsyaAllah akan teguh dipasaran kerana kehendak pengguna kepada bahan alami semakin meningkat.

Disamping itu, MADULIA juga menghilangkan kahak dalam ruang pernafasan khusus pada mereka yang ada athma. Boleh digunakan pada semua peringkat umur.

Madulia ubat batuk HPA

Ubat batuk MADULIA kini akan mula dipasarkan oleh AWM. MADULIA menggunakan halia sebagai bahan utama. Ramuan dari beberapa jenis rempahan ini dijangka akan memberikan pilihan kepada pengguna bagi menggantikan penggunaan ubat batuk yang lain. Kita namakan MADULIA kerana madu digunakan sebagai media untuk perawatan batuk disamping herba lainnya.

Tahukah anda bahawa dalam tempoh 24 jam tidak ada seekor kuman pun yang boleh hidup didalam madu. Oleh sebab itu pada zaman dahulu madu sangat terkenal dijadikan sebagai ubat batuk yang mujarab. InsyaALLAH.

sumber : http://duniaherbahpa.com/2008/08/madulia-ubat-batuk/

No comments: